No matter how hard you try, you'll always end up were you started

Detta är en ny blog, en blogg för mig, för mina tankar, för mina klagomål och för mina avsikter. Det är inte min första blogg och troligtvis inte min sista. Jag har den för min egen skull, för att kunna få skriva av mig om allt och ingenting. Om du dock finner den tilltalande så läs den, gör vad du vill med den eller under tiden du läser den; onanera, ät middag, diska, tvätta, mata katten, lyssna på musik, kolla på film eller whatever. Så länge du trivs med vad du gör så är det okej, jag är inte den som är den!

På något oförklarligt vis verkar man alltid sluta upp på samma plats där man en gång startat ifrån. Många gånger får jag för mig att detta stämmer och så även nu. Jag är tillbaka på start, fast med mer erfarenhet i bagaget och nära till pension. Over and Out. / - J.

Kommentarer
Postat av: G2 / Gosia

Nära till pension? haha nu får du fan lägga av!



Jag ska onanera och lyssna på musik medan jag läser, men det visste du redan va!

2010-01-12 @ 13:29:10
URL: http://gosias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

    follow me on Twitter

    www.flickr.com
    This is a Flickr badge showing public photos and videos from Another Monday. Make your own badge here.


    Unique View Count:

    RSS 2.0